onsdag den 18. marts 2015

Okay...

Okay…

Okay… nu skal i høre.  Jeg ved godt, det er lang tid siden, at Sarah og jeg har skrevet på bloggen ”Blog By A.S.S” og ja, det er dårligt stil. Men der er simpelthen opstået nogle forskelige forhindringer, som har gjort, at vi ikke har haft mulighed for, at lave indlæg.  Der ud over, har Sarah sagt stop med at arbejde mere på bloggen, hvilket jeg sagtens kan forstå, for det er hårdt og tidskrævende, at have en blog og når lektierne hober sig op på sidelinjen, ja så forsvinder lysten også.  Jeg har derfor taget en beslutning om, at forsætte med at blogge, men i et andet navn. For ”Blog By A.S.S ” var en del af Sarah og jeg og vil ikke arbejde uden hende på noget vi havde sammen.

Jeg håber, i vil tage godt imod den ”nye” blog, hvor jeg vil tage jer med ind i det vilde bylivet. Jeg vil introducerer jer  for moden fra en ny vinkel. For som Marlene Dietrich siger

'Jeg klæder mig på for mit image. Ikke for mig selv, for offentligheden, ikke for mænd.'


Spørgsmålet er så, om det er rigtigt… ja det må vi jo finde ud af… ;)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar