torsdag den 19. marts 2015

I don’t give a … style!








I denne uge, har jeg ladet mig inspirere af den lidt afslappede, men alligevel meget stilede look. Med den højhalsede krave der skaber den her elegance med den lange frakke, brydes med de blå  boyfriend-bukser, som giver det lidt det her I don´t give a ….  signal, som jeg bare elsker. Tøjet i sig selv er utrolig afslappet at have på og hvis det skulle være, kunne jeg næsten leve i det her tøj. Der ud over, har vi jo selvfølgelig klassikeren, som alle vi piger og benægt nu ikke ALLE  vi piger inklusiv mig selv, vil have fingrene i. Jeg snakker selvfølgelig om Balenciagatasken  ”Citybag”, som snart kan fås i alle farver og størrelser og som sætter prikken over i´et til et hvert outfit. Her har jeg været så heldig, at få fingrene i den hvide version, som er meget i øjenfaldende og som god til at skille sig ud fra mængden med.


 Balenciagataske 9.563 kr

Lige en enkstra bonus til jer dejlige læsere. For jeg vil gerne sige tusind tak for hjælpen til en helt bestemt person. Det er nemlig min gode bloggerveninde Josefine, som sammen med Olivia har den fantastiske blog "By US 2 you", som jeg varmt kan anbefale at følge. De to piger er simpelthen så kreative og dygtige og nyder hver gang, at læse deres  indlæg. Følg dem her...



Ingen kommentarer:

Send en kommentar