søndag den 14. juni 2015

De afprøvede grænser




Jeg kan lige så godt sige det, som det er. Nogle gange... bliver man nød til at hive fløjlshandskerne af og smide glorien. Efter min mening, er man kun ung en gang her i livet og man bliver jo ikke yngre, så hvorfor ikke nyde det fuldt ud og måske gøre noget uventet, som man ikke troede, man var i stand til. For mig begynder det altid med en drastisk beslutning. Den beslutning bliver altid  taget i sidste øjeblik og ja jeg har lavet mange dumme ting, men jeg har ikke fortrudt en eneste af dem. For de oplevelser jeg fået i at tage disse beslutninger, har også givet mig de bedste minder, hvor pulsen og adrenalinen var helt oppe og ringe. Så med de enkle fejl, som man nu laver i ny og næ, har gjort mig, til den jeg er i dag. For ingen er jo perfekte, det er bare ikke alle der vil indrømme det. Så slip computeren, eller hvad du nu har i hænderne og  lad bekymringerne blive hjemme. Tag ud og lev lidt og sæt dine grænser ;) God søndag!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar