lørdag den 11. april 2015

”Jeg behøver ikke at lede efter stil”

Hey guys jeg har været et smut forbi Firenze her i påsken og jeg har bare at sige en ting, det er en helt fantastisk  by. Det undre mig ikke, at de store kunstnere så som Michelangelo, Botticelli, Da Vinci og Rafael tog til denne by for, at få deres inspiration. For imellem de snoede små gader rejser sig smukke idylliske huse, kirker og klostre med den smukkeste arkitektur og med duften af pizza hængende i luften, kunne det bare ikke blive bedre.



”Jeg behøver ikke at lede efter en stil,” skrev Salvatore Ferragamo. ”Når jeg har brug for nye, vælger jeg blandt dem, der popper op i mit hoved og på gaderne i Firenze, som når jeg vælger et æble fra en fyldt skål på mit bord.” Ja store ord fra en stor designer, som så mange andre forelskede sig i Firenze og dens mode. Så jeg tog ud i byens gader og så de annerkendte designeres nye stil. Her fik jeg blandt andet en lille forsmag på de nye kollektioner inden for Céline og Chanel  hvor det står i det ” praktiske” tegn



Céline : Denne smarte lille sag er ikke bare en taske men hele tre. Lavet af det fineste lammeskind gør den så blød og lækker. Men der er et ekstra plus. For i denne taske har Céline ladet køberne blive til deres egen designer, for ikke nok med, at du kan vælge, hvor mange små tasker du vil gå med, du kan også kombinerer den med andre tasker fra samme kollektion i for skellige farver. Så her kan du skabe dit egen unikke taske by Céline.


Chanel : Vi alle elsker den lille fine boy-kollektion, som giver dette unge friske look. Men denne gang er læderet på ydersiden skiftet ud med den klassiske denim, som ikke nok med skaber det perfekte sommerlook, også er meget lettere end den gamle kollektion af boy-tasker. Så slut med ømme skuldre.


God weekend… <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar